Follow on Facebook Follow on Twitter Follow on Google buzz RSS

3.24.2010

National Broadband Plan

Amongst many of the Obama initiatives is The National Broadband Plan. One of the things this calls for is 100mb download speeds to 100 million homes in the US. It's kind of like a 21st century version of 'a chicken in every pot'. The driving notion is that since the internet was invented (by Al Gore) in the good ole US of A, we should continue leading the charge in driving innovation and widespread broadband adoption. I second that emotion.



Related Posts with Thumbnails


Share

3 Comments:

raybanoutlet001 said...

kansas city chiefs jerseys
supra shoes
oakley vault
yeezy boost 350
nike shoes
adidas nmd
nike blazer
jets jersey
rolex replica watches
michael kors outlet

Unknown said...

qzz0519
oakley sunglasses
jack wolfskin
oakley sunglasses
ralph lauren polo shirts
ugg boots
oakley sunglasses
louboutin shoes
soccer jerseys
ugg boots
cheap jordans

Anna Tasya Cindy Wika said...

Di sini dipasarkan bermacam-macam jenis makanan tempo dahulu seperti klepon, pisang goreng, jenang, pecel, cenil, dan makanan lain. Antiknya di sini anda tidak dapat membayar memakai uang kertas tapi anda harus membayar untuk menggunaka pandel. Di mana panel adalah uang yang dibuat dari kayu sebagai alat ganti, satu panel berharga Rp 1.000,-.

Puri Mataram sebagai salah satu rekreasi yang termasuk cukuplah baru di Sleman. Berada di Desa Drono, Tridadi, https://galeridunia.com/ Kecamatan Sleman, tempat rekreasi ini diatur oleh BUMDes (Badan Usaha Punyai Dusun) di tempat.

Sejak dibuka semenjak September 2018 lalu, tempat ini dikunjungi beberapa pengunjung. Di sini, ada beberapa sarana yang menciptakan dan mendidik. Tidak itu saja, tempat ini pas untuk semuanya kelompok.